söndag 26 juli 2009

Garn från Tradera

I onsdags hade jag hamnat av tillfällighet på Tradera. Jag letade efter något på Google och plötsligt var jag där - på Tradera - mitt i alla garn auktioner. Den första hade endast 6 min kvar. Tittade på priset, bilden och tänkte att det här garnet kan jag ha. Eftersom det var 50 % merinoull som jag älskar och 350 gram som räcker skapligt till något tyckte jag att det kan bli något av det. Lade ett bud när det var 3 min kvar och garnet var mitt.

Jag kunde inte låta bli och började bläddra bland alla auktioner. Hade hittat ett annat som jag tänkte köpa i tidigare i en butik och på fredag blev jag vinnare igen.

Ha, ha. Jag är som ett barn i en godisaffär när jag har med garn att göra.
Nu blir det stickning för fult och får hålla mig borta från Tradera kanske.

Jag lägger ut bilder på garnet när paketet kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails