torsdag 1 april 2010

Award

Jag har fått Award från Emlina. Tack snälla för den.
Denna award kommer från Rio de Janeiro i Brasilien
och översatt från Portugisiska blir det:
"detta är en blogg med charm"

Men denna medföljer en regel som är:

1. Lägg ut awarden
2. Ge den till 12 personer
3. Link till dem du ger den till
4. Meddela till dem som du ger den till
5. Meddela vem du fått den från

Jag ger med glädje denna award vidare till er nedan, och jag hoppas att ni vill ta emot awarden, från mig :)

1. Min Inspiration
2. Handarbetskorgen.
3. Knit a Little
4. Kidas sticksida.
5. Stickebloggen.
6. Signe mitt i livet.
7. Min-Mitt-Mina
8. Emmagjord
9. Camillas stickblogg
10.Ginas stickblogg.
11.En översättares stickliv.
12.Sister knit.

Önskar er alla fortsatt inspiration och entusiasm i ert hantverk!

4 kommentarer:

  1. Tack så mycket för awarden! Jag åker på semester idag så i nästa vecka så lägger jag upp den på min blogg. Tack än en gång. Jag blev jätteglad =)

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket, din blogg är trevlig!

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket för awarden Iwona, det värmde!
    Glad påsk önskar jag dig!

    SvaraRadera
  4. Tack för awarden! Jag har varit så trött och disträ, så tacket kommer nu, men den kom verkligen i rätt tid!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails