fredag 28 maj 2010

Randig sommar

Har köpt en gång lite olika färger av bomull som nu kommer att bli en kofta.
Ja, jag stickar nästan aldrig tröjor - alltid koftor.
Tycker att det är så smidigt med knappar.
Nu har jag fyra stycken koftor på gång. Två påbörjade i maj och två från förra året - som ligger och väntar bättre tider och mera inspiration.
Och det räcker inte! Nu snurrar jag runt och tänker påbörja en till kofta - det är bara att jag måste sticka den och ha den nu!
Vad ska jag göra med dom andra fyra?

3 kommentarer:

  1. Jag håller med, koftor ska det vara, inte tröjor! Snygg färgkombination, jobba vidare på den och "glöm" de gamla ett tag. En bomullskofta nu till sommaren passar väl bra?

    SvaraRadera
  2. Men saken är ju den att rätt som det är så gör du ju färdigt i en väldig fart! Så du behöver ju inte tveka att börja på nya projekt!

    SvaraRadera
  3. Måste man så måste man, så är det bara.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails