tisdag 13 juli 2010

Latmasken släppt

Nu har jag släppt latmasken inom mig utan att ha dåligt samvete. Jag sitter ute i skuggan med min stickning, en e-book på dator, iskaffe och en mazarin.
Dottern njuter i poolen med sina tjejkompisar, hunden tuggar på sitt märgben och förutom att det blåser ibland så att man tror att det river bort markisen är allt som det skall.
Jag får jobba lite senare när värmen släpper något.
Nu har jag bestämt mig att ta slut på min sjal Calais, annars blir jag aldrig klar med något och får inte börja på virkad väska heller...

2 kommentarer:

  1. Låter förståndigt och jätteskönt.
    Fint mönster på sjalen, ska bli kul o se färdigt resultat.

    SvaraRadera
  2. Ja, det ska bli kul - tycker jag också - kanske någon gång... ;)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails