måndag 18 februari 2013

Syfestivalen


När Syfestivalen hade flyttat från Kista till Älvsjö för några år sedan var jag inte där någon gångr... Men nu var det dags att åka ditt till slut...
Inspiration och shopping...

Jag tycker att jag har tillräckligt mycket garn i mina garderober men hur man inte kan handla när man ser så mycket fint???
Den gröna pilen visar lingarn som jag kommer omvandla till en tunika.
Den gula pilen pekar på Z-twinad garn till vantar i tvåändsstickning.
Och den röda - glaspärlor till ett halsband. Dessutom har jag köpt lite delar till smycken, och lite till garn, knappar och stickor.

Tyvärr pärlorna är väldigt ojämna och jag är inte riktigt nöjd med dem - trots färgerna är så fina! Men jag har bärjat med halsbandet och gör min bästa att det blir bra till slut. Blir klar om några dagar :) Då får vi se om jag kommer att köpa någon gång till ojämna pärlor... - just nu tror jag inte det...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails