torsdag 13 augusti 2009

Stickning som godnattsaga

Det var inte mycket bloggande sista dagar p.g.a vi bygger vår altan. Vi hade jobbat hela lördagen, var väldigt trötta på kvällen och då hade vår granne fest! Väckte mig klockan 00.45 och då kunde jag inte somna igen. Söndagen var förstörd, mina ögon var trötta, men vi byggde altanen igen och det gör vi varje kväll.
Hade fått av min man en ny trådlös borrmaskin/skruvare (istället för stickor) som klarar inte mitt tempo tyvärr och batteri lägger av snabbt. Men vi är jäte duktiga och altanen är nästan klar.

Innan jag lägger mig varje kväll hittar jag lite tid för att sticka. Så min korall kofta är klar när som helst. Jag tänker också på ett nytt projekt en sjal och provar lite olika mönster. På kvällen - i sängen - innan jag lägger mig. Har märkt att jag sover jättegott efter har stickat lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails