lördag 31 oktober 2009

Korallkofta - klar

Nu har jag blivit klar med min korallkofta. Den har väntat länge tills jag har sytt ihop delar, satte fast knappar. Och sedan tills jag har fotograferat den. Men here we are. Den är klar och jag är nöjd!
Jag är nöjd med att jag har avslutat projektet, för att det har varit olika med just den här momenten för några år sedan.
Hade några år med påbörjade och aldrig avslutate projekt.
Nu är jag stolt att jag blir klar någon gång trots att jag har så mycket påbörjat.
Jag är inte riktigt nöjd med själva koftan för att jag tycker att Drops har krångliga beskrvningar, de som skriver tänker lite fortare än skriver och sedan fattar man inte vad menas med det eller med det. Och så blir det bara att improvisera men hur kul är det om man har inte planerat på rätt sätt projektet från början.
Så jag tycker det har blivit lite tokigt i på olika ställen i den här koftan men helheten blev bra ändå till slut?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails