fredag 18 december 2009

Jag har...

Jag har stickat klart min Evergreen sjal i tid.
Jag har blivit klar - nästan - med min Black Viking.
Jag har haft en jobbig vecka med att skicka julklappar från min online butik.
Jag har blivit trött efter en hel vecka intensivt jobb - så sitter nu i soffan och vilar. Bredvid ligger och sover vår sötaste valpen Elton och strax kommer min älskling med Thaimat så jag slipper laga middag :)

Ja, Evergreen sjal/Tiramisu är klar. Den är lite mindre än jag har tänkt mig för att garnet räckte inte till... Men den är fin ändå :)
Och mjuk och varm kofta som har legat länge och väntat - för jag har aldrig orkat sy ihop den - är klar också, ok - nästan klar. Jag måste sy fast knappar till den. Knapparna köpte jag på Kista mässan från Liene. (På bilden, grön pil visar knapparna).
Jag kommer att fotografera både Tiramisu och koftan - kanske imorgon.

1 kommentar:

  1. Hej! Det är rätt softar du och alla medel är bra även färdig mat.... man skall inte köra med sig i allt och allting!
    Jag känner till den känslan !
    Glad att du tittade förbi mig och lämmnade trevligt komentar!
    Ta det lungt och allt kommer att falla på plats!
    Mvh liene och gänget!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails