tisdag 23 februari 2010

Vad händer?

Ja, jag är här, fast jag har varit borta från bloggen. Jag skickar tunikan så det ryker tycker jag, men jag är inte klar med den tyvärr :)

Planen har spruckit för att jag har bestämt mig starkt att jag blir klar med Swallowtail också. Och stickar den med.

Och dessutom har knuffat sig fram nya projekt i min skalle. Så jag MÅSTE bli klar med båda två. Tunikan tror jag behöver 2-3 dagar. Swallow 2-3 dagar. Och jag vill bli klar med denna i veckan.

Och senare..., vet inte - jag kanske ska lotta fram vilken projekt ska jag börja med. Annars kommer jag ha minst 7 stycken på stickor. Ja, jag har 7 projekt i tankarna. Har numrerat alla.
Vilken siffra satsar ni på?
Då väljer jag den.

6 kommentarer:

  1. 4 tror jag blir väldigt bra :)

    SvaraRadera
  2. Oj fyra var precis vad jag tänkte också, innan jag såg den tidigare kommentaren, så jag säger fyra med.

    SvaraRadera
  3. Jag känner igen mig...Har också minst fem projekt i hjärnan samtidigt och när jag börjat på något nytt så är det annat jag vill starta.
    Nummer fyra som dom andra tycker blir bra :-)

    SvaraRadera
  4. Hej,
    Tack för att du besökte min blogg och lämnade en kommentar! Jag har alldeles nyss gjort en swallowtailsjal i mullbärssilke och blev mycket nöjd.

    Hälsningar
    Gunilla

    SvaraRadera
  5. Börja på alla 7 så slipper du välja...

    SvaraRadera
  6. Aldrig att jag virkar en snögubbe, är så grymt trött på allt som har med snö att göra haha. :P

    Tack. =)
    Då får du ta att börja virka amigurumis tycker jag, du har säkert lite restgarner som du inte har någon användning för ändå. ^^

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails