tisdag 1 juni 2010

Bamboo Tape

Jag bara kunde inte inte börja med ett nytt projekt...
Ok, jag hade inte börjat ännu på riktigt men jag hade stickat lite provmönster och jag blev så nöjd, så nöjd! Både med mönster och med garn.
Jag var alltid lite skeptisk till bandgarn och vågat aldrig testa ett. Men av misstag hade jag köpt en gång Rowan Bamboo Tape och hade blivit riktig sugen på att sticka med det.
Igår kom stunden som heter: måste! Det tog inte mera än 10 min. att hitta vad ska jag sticka - och provstickning var bara klar! Det var ett riktigt nöje att sticka i det här garnet måste jag säga.
Och jag kommer sticka mera i sådant garn, det kommer jag göra.

6 kommentarer:

  1. Ser hur somrigt läckert ut som helst :)

    SvaraRadera
  2. Så fint stickprov! Ska bli spännade att följa.

    SvaraRadera
  3. Ja, det ser lovande ut. Fint mönster!

    SvaraRadera
  4. Tack! Ja, det kommer att bli spännande att börja på riktigt och se resultatet - för jag jag kommer att improvisera lite :)

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig färg och det ser ut att vara ett vackert mönster också! Vad ska det bli, tro?

    SvaraRadera
  6. Vad fint och somrigt det ser ut!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails