tisdag 26 april 2011

Nu är jag tillbaka...

Nu är jag här igen: med bloggen, med stickningen, med allt.
Efter vår resa till Rom dags att komma igång med det som var liggande på sidan om bl.a. blogg.
Nej, jag stickade inte mycket på resan - Rom är så underbar och det fanns inte tid att sticka, någon gång på kvällen när jag var inte så trött, någon gång på fiket som fanns på samma gata som vårt hotell, och på flyget.
Det blir en sjal - enligt mönster Aunt Azura.
Hade fått också en ny läxa med stickor på flyget - sitt aldrig vid nödutgången!
Man fick inte sticka under starten och landningen. För att man fick inte ha med sig då lösa föremål.. Fattar inte bara varför andra fick ha med sig böcker...., och jag fick inte sticka...:/ Min lilla garnnystan och korta rundstickor i plast var mycket mindre ofarliga än några böcker på minst 1 kg i vikt.
På bilden springer jag i Rom i min kofta Everyday Summer Cardi

Välkommen som följare Hilde !:)

2 kommentarer:

  1. Visst är det en underbar stad att slita skosulor i.
    Tack för tipset om nödutgången, men ska jag vara ärlig vill jag aldrig sitta där ändå.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails