torsdag 14 november 2013

Små saker och går långsamt

Det går inte alls framåt... Har börjat med små saker men det händer ingenting ...


Har fastnat på något konstigt sett och kan inte förklara varför...
Den här gröna mössan är fortfarande på samma varv, har repat upp lite, skulle skriva mönster men det går inte framåt - har ingen lust, gör fel etc....

Har köpt lite garn också - det blåa bredvid mössan - skall sticka likadan mössa som den vita under. Men då måste jag sticka provlapp - hitta mönster och det händer ingenting på den fronten heller.

Den ända som jag kan vara nöjd med är det de färglada provlapparna.
Jag spelar in hur man stickar och lägger på  YouTube,
Ja - tanken är att det blir på svenska också - och här fastnar jag igen - har inte gjort en enda på svenska...

Nej den här veckan går inte bra alls. Tiden försvinner bara och det känns som jag gör ingen nytta alls.

Kanske imorgon blir bättre...

2 kommentarer:

  1. var ska har sin tid heter det ju:) ibland verkar det ju som om allt går i slowmotion, men rätt vad det är så är det full fart igen:)

    SvaraRadera
  2. Hej,
    Nu har jag fått en fråga från en bekant i Väsby som undrar om det finns stickträffar här? Är det så att ni fortfarande ses? Får hon och en väninna komma? Tyvärr kan inte jag komma eftersom jag har stickförbud i minst tre månader pga inflammerat senfäste i höger arm... SÅ tråkigt... Ha det gott!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails